lunes, 14 de marzo de 2011

A miña idea 2


Ver A miña Empresa en un mapa más grande








1ª) Eu necesito un almacen grande donde  gardar    mercancia para logo distribuila.

2ª) O meu comercio estaria situado en Ourol  no ayuntamento  porque esta no centro do concello  e asi seria mais facil a distribución.

3ª) O tipo de local seria un almacen para gardar a mercancia e logo distribuila.

4ª)  O tamaño deberia ser grande porque un comercio  necesita moitas cousas necesarias que necesita a xente habitualmente.

5ª) Primeiro intentara conseguir o terreo logo construir o almacen  ,é algúns furgóns para distribuir a mercancia.

6ª) No almacen so haberia a mercancia para distribuir ,porque a miña empresa deria de distribución ,por  iso necisitaria  un camión mediano ou uns furgóns grandes para poder poñer estanterias donde logo colocar  a mercancia, un Ordenador, unha caixa rexistradora e unha pequena ventana donde atender os clientes.

7ª) O primeiro empezaria eu so ,e cando a empresa fora mellor e mais rentable contrataria a dous empregados para distribuir mais rapido.

8ª) O horario seria de 8:00 a 2:00  pola maña e de 4:00 a  9:00.

9ª) Os productos conseguiriaos  tendas ecoloxicas , dando asi o cliente a seguridade de  que os productos que lle damos son 100%  naturais.






el precio ronda tia entre los 378.000 euros

No hay comentarios:

Publicar un comentario